Skuteczność reklamy podlega od tego, co opisuje i jak jest tworzona. Wiele ma okazję pod tym względem podlegać od punktów, gdzie taka reklama się pojawia. Nawet wówczas, gdy będzie idealna, lecz nie będzie pojawiała się w dogodnych punktach reklamowych- nie przyniesie rezultatów ani rezultatów dla samego inwestora. To ma okazję poruszać. Każda inwestycja, jaka się nie kieruje drażni, a tym samym pod pewnym względem hamuje pracę przedsiębiorstwa. Inaczej jakkolwiek nie będziemy mogli dostosować się do efektywności - wypróbuj haft komputerowy. Pomimo to, nie każdy twierdzi, że reklamy są efektywne. Być może nie działają one na każdego. Niemniej jednak pamiętamy o nich, a tym samym w punkcie sprzedaży możemy przypominać sobie o takich marketingach. To jest naturalnie taka efektywność. Kreowanie podświadomości reakcji. To etapy konstruowania reklamy ,ale także oraz efekty, które zauważalne są przy konsumencie, który obejrzał taką reklamę. Zupełnie inaczej nie byłoby to dla nas takie idealne. Nie każda reklama jest jednakże taka przydatna. Właśnie dlatego nie wszystkie pozostaną w należącej do nas pamięci.