Komfortowe i bezpieczne – mobilne utylizowanie dokumentów w firmie zleceniodawcy oferowane jest przez Ekoakta. Niszczenie dokumentów przebiega w ten sposób, że wystarczy złożyć zamówienie, a eksperci z podanej firmy podstawią pod filię samochód wyposażony w instalację niszczącą.

Pracownicy z firmy Ekoakta odbierają od pracowników klientów niezbędne akta, a potem przeniosą je do pojazdu z urządzeniem niszczącym. Wszystkie dokumenty przed utylizacją będą ważone i scharakteryzowane w elektronicznym protokole odbioru. Proces mobilnego zniszczenia dokumentów będzie nadzorowany przez wskazanych przedstawicieli z firmy zleceniodawcy. Ścinki, jakie powstają trafiają do Ekoakta, gdzie będą dalej przetwarzane. Na końcu eksperci wystawią zleceniodawcy certyfikat utylizacji dokumentacji. Specjalnie zaprojektowane urządzenie może jednorazowo przetwarzać od 100 do 800 kg dokumentacji. Poza mobilnym zniszczeniem dokumentów można zdecydować się na zniszczenie w systemie pojemnikowym.