Nikt nie ubóstwia, kiedy film w telewizji znienacka zostaje przerwany przez blok reklam. Jednakowoż jeszcze bardziej drażniące bywają reklamy www. To kłopotliwe, w sieci wszystkie chwyty są dozwolone. Albo nieomal wszystkie… Promocje, które rozpraszają naszą przejrzystą uwagę albo blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w przestrzeni www jest bardzo krytykowana, a powiązane strony kiepsko na tym wychodzą. W następstwie tego każda szanująca się jednostka gospodarcza rezygnuje z tego rodzaju praktyk. Denerwująca reklama w Internecie z pewnością nie świadczy o profesjonalizmie, wskutek tego zacznij współpracę ze ekspertami - Directresponse.pl. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które niespodziewanie wypełniają cały ekran komputera. Są w stanie też czmychać przed kursorem myszy, bądź przypominać komunikat o błędzie. Czasami wykorzystuje się też metodę łączenia z jedną stroną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to poważne nadużycie technologii Flash. To tylko kilka propozycji, z których korzystają oszuści. Lecz znacznie gorszym kłopotem jest piractwo. Co poniektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak w istocie programy szpiegowskie. Mogą także spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego rodzaju działanie są już całkiem nielegalne. Jak widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa też niebezpieczna.